SentinelOne – זיהוי ותגובה של נקודות קצה ושרתים

Cloud Samurai - שירותי מחשוב ענן לעסקים

תוכן עניינים

SentinelOne – זיהוי ותגובה של נקודות קצה ושרתים

SentinelOne ActiveEDR – זיהוי ותגובה של נקודות קצה ושרתים

פלטפורמת הגנת נקודות הקצה SentinelOne מאחדת מניעה, זיהוי ותגובה בסוכן יחיד שנבנה במיוחד המופעל על ידי למידת מכונה ואוטומציה. הוא מספק מניעה וזיהוי של התקפות בכל הווקטורים, חיסול איומים עם יכולות תגובה אוטומטיות, מונעות מדיניות, ונראות מלאה לתוך סביבת נקודות הקצה עם זיהוי פלילי של הקשר מלא בזמן אמת.

מאפיינים של תוכנת SentinelOne

  • בינה מלאכותית אוטונומית בכל נקודת קצה המגנה ומגיבה לתוכנות זדוניות
  • ההתראות כוללות ניתוח הקשר מלא כדי לאפשר חקירות אפקטיביות
  • ההתראות כוללות ניתוח הקשר מלא כדי לאפשר חקירות אפקטיביות
  • תמיכה במכשירי Windows, Linux ו-Mac עבור EDR
  • זיהוי בזמן אמת של איומים הדורשים חקירה
  • ציד איומים אוטומטי עם מתאם אירועים
  • פלטפורמת ניהול אתרים המתארחת בענן
  • תמיכה בסביבות מקומיות, היברידיות ומלאות בענן
  • ניתוח התנהגותי של כל פעילויות המכשיר ניטור אפילו תהליכים מהימנים

יתרונות של SentinelOne

  • איחוד מניעה, איתור ותגובה במוצר אחד
  • חבילת תוכנה אחת לפריסה וניהול
  • ניהול פשוט וקלות תפעול מפחיתים את הוצאות הניהול
  • פחות התראות המשחררות צוות עמוס מדי לפרויקטים אחרים
  • התמוטטות משפטית בזמן אמת של כל תקיפה
  • כלי ויזואליזציה כדי להעריך בקלות את ההשפעה של התקפות
  • פתרון מוכח ארגוני לכל הסביבות
  • משולב עם פלטפורמות אבטחה אחרות כגון Fortinet/Splunk/Rapid7
  • מוסמך ומוכר לעמוד בהסמכות תעשייתיות ואנכיות

תמחור SentinelOne

12 עד 85 פאונד למכשיר בשנה

  • זמינה ניסיון חינם

היקף השירות

תוסף תוכנה או הרחבה: כן, אבל יכול לשמש גם כשירות עצמאי
לאילו שירותי תוכנה השירות הוא הרחבה:
Fortinet
Netskope
Okta
BigFix
Tanium

מודל פריסת ענן

  • ענן ציבורי
  • ענן פרטי
  • ענן קהילתי
  • ענן היברידי

אילוצי שירות: אין אילוצים ספציפיים מחוץ למטריצת התאימות של SentinelOne.

https://go.sentinelone.com/rs/327-MNM-087/images/SEN0202_DataSheet_EPP_WEB.pdf

דרישות מערכת

  • נקודות קצה של Windows, Mac, Linux Desktop
  • Windows, Linux Server Endpoints

תמיכת משתמש

תמיכה בדוא"ל או בפתיחת קריאת שרות
תמיכה בזמני תגובה 09:00-18:00
תמיכה טלפונית: כן

תחילת שימוש ובפריסת SentinelOne

התחלה עם SentinelOne הוא שירות פשוט מבוסס ענן להתקנה ופריסה ולא אמור לדרוש כמות גדולה של שירותים מקצועיים. עם זאת, אם הם יידרשו, נוכל לספק משאבים כדי לסייע בהגדרה ובפריסה.

שימוש בשירות

ממשק הדאשבורד עובד עם דפדפן אינטרנט

דפדפנים נתמכים

  • אינטרנט אקספלורר 7
  • אינטרנט אקספלורר 8
  • אינטרנט אקספלורר 9
  • אינטרנט אקספלורר 10
  • אינטרנט אקספלורר 11
  • מיקרוסופט אדג
  • פיירפוקס
  • כרום
  • ספארי 9+
  • אופרה

אפליקציה SentinelOne להתקנה במחשבים

מערכות הפעלה תואמות

  • לינוקס או יוניקס
  • MacOS
  • חלונות
מיועד לשימוש בטלפונים ניידים: לא
ממשק API: כן
מה משתמשים יכולים ומה לא יכולים לעשות באמצעות ה-API: ישנם למעלה מ-200 ממשקי API זמינים מ-SentinelOne. זה כולל את כל הפעולות, הפעילויות והפונקציונליות של המוצר.
תיעוד API: כן
ארגז חול של API או סביבת בדיקה: לא
התאמה אישית: פעולות התראה ותגובה להתקפות,

משווקים SentinelOne

חברתנו מפיצה רשמית

אבטחת הצוות

סיווג בטחוני של הצוות תואם ל-BS7858:2012
סיווג בטחוני ממשלתי עד אישור אבטחה (SC)

ייבוא ​​וייצוא נתונים

גישת ייצוא נתונים: שימוש בכלים שסופקו מהספק בתוך פלטפורמת SentinelOne.

פורמטים של ייצוא נתונים

  • CSV
  • אַחֵר
פורמטים של ייבוא ​​נתוניםאַחֵר

הגנה על נתונים במעבר

הגנת מידע בין רשתות קונים וספקים

  • רשת פרטית או רשת במגזר הציבורי
  • TLS (גרסה 1.2 ומעלה)
הגנת מידע בתוך רשת ספקיםTLS (גרסה 1.2 ומעלה)

זמינות וחוסן

זמינות מובטחת כפלטפורמה מתארחת השירות צריך להיות זמין בכל עת למעט חלונות התחזוקה המוגדרים.

https://www.sentinelone.com/legal/terms-of-service/

גישה לחוסןל-SentinelOne יש ארכיטקטורה ועיצוב מבוסס ענן בזמינות גבוהה כדי למזער את ההפרעות ממרכז נתונים בודד, מדיניות התואמת ל-ISO 27001 ו-SOC3 Type II קיימת כדי להבטיח חוסן.
דיווח על הפסקותניתן לאמת את סטטוס השירות דרך פורטל התמיכה של SentinelOne.

זהות ואימות

דרוש אימות משתמש: כן

אימות משתמש

  • אימות דו-גורמי
  • שם משתמש או סיסמה

הגבלות גישה בממשקי ניהול וערוצי תמיכהלמשתמשי קצה אין גישה לפלטפורמת הניהול המתארחת בענן אלא אם ניתנה גישה ממנהלי מערכת שניתן לשלב עם MFA.

לערוצי תמיכה ניתן לגשת רק למשתמשים/נציגים מוגדרים של הלקוח.

תדירות בדיקת הגבלת גישהלפחות פעם בשנה

אימות גישת ניהול

  • אימות דו-גורמי
  • שם משתמש או סיסמה

ביקורת מידע עבור משתמשים

גישה למידע על ביקורת פעילות המשתמש למשתמשים יש גישה למידע ביקורת בזמן אמת
כמה זמן מאוחסנים נתוני ביקורת משתמשים משתמש הוגדר
גישה למידע ביקורת פעילות ספקלמשתמשים יש גישה למידע ביקורת בזמן אמת
כמה זמן נשמרים נתוני ביקורת ספקיםמשתמש הוגדר
כמה זמן מאוחסנים יומני מערכתלפחות 12 חודשים

תקנים ואישורים

אישור ISO/IEC 27001: כן
תאריך הסמכה של ISO/IEC 2700117/09/2019
אישור PCI: כן
תאריך הסמכת PCI DSS20/02/2016
מה שה-PCI DSS לא מכסהטבעורה מעידה כי הפלטפורמה של SentinelOne עומדת בכוונות של מניעה, גילוי, תיקון ודרישות דיווח המכוסות על ידי חוק האבטחה HIPAA ו-HITECH כאשר היא מוגדרת כהלכה. יתר על כן, הוא מתיישב עם דרישות כללי האבטחה של HIPAA §164.308(a)(1), §164.308(a)(5)(ii)(B) ו-164.308(a)(6)(ii) עבור הפרות ותקריות אבטחה, וכן ליתר דיוק הגנה מפני תוכנות זדוניות. עוד מעידה טבעורה כי הפלטפורמה של SentinelOne עומדת בכוונות הבקרות המפורטות בדרישת PCI DSS 3.2.1 5. הפלטפורמה מספקת את היכולת להגן, לזהות, להכיל ולהסיר את כל סוגי תוכנות זדוניות ידועות ולא ידועות בעבר. בנוסף, הפלטפורמה מעדכנת ומתקנת את עצמה באופן קבוע כדי להבטיח שהיא נשמרת לעתים קרובות לביצועים מיטביים. עם יכולות יומן מפורטות, סריקות מערכת הניתנות להגדרה, מנגנון Anti Temper, ומאות אינטגרציות עם SIEM ופתרונות אבטחת מידע אחרים, פלטפורמת SentinelOne בודקת את כל תיבות ה-PCI. בסך הכל, טבעורה מצאה שפלטפורמת הגנת נקודות הקצה של SentinelOne מספקת פתרון הגנה חזק לנקודות קצה המסוגל לעמוד בדרישות תאימות PCI DSS ו-HIPAA.
אישורי אבטחה אחריםלא

ממשל בטחוני

שם אדם ברמת הדירקטוריון האחראי על אבטחת השירותכן
מוסמך ממשל אבטחהכן

תקני ממשל אבטחה

  • ISO/IEC 27001
  • אַחֵר
תקני ממשל אבטחה אחריםSOC3 סוג II
מדיניות ותהליכי אבטחת מידעיש לנו צוות אבטחה ייעודי המפקח על תוכנית אבטחת המידע של SentinelOne, הכוללת אבטחת רשת באיכות גבוהה, אבטחת יישומים, בקרות זהות וגישה, ניהול שינויים, ניהול פגיעות ובדיקת צד שלישי, ניהול יומנים/אירועים, ניהול סיכונים של ספקים, פיזיים. אבטחה, אבטחת נקודות קצה, אבטחה פיזית, ממשל ותאימות, ואבטחת אנשים/HR, התאוששות מאסון ואחרים. השרתים שלנו מוגנים על ידי מערכות חומת אש מתקדמות, סריקות מבוצעות באופן קבוע כדי להבטיח שכל פגיעות חשופות נמצאות במהירות ומתוקנות, בדיקות חדירה מלאות מבוצעות מדי שנה, נתוני הלקוח מעובדים ומאוחסנים במיקום ספציפי המוכר ללקוח בתוך אזור ספציפי כמו צפון אמריקה, אירופה או אסיה, הגישה למערכות מוגבלת לאנשים ספציפיים בהתבסס על עקרונות "צריך לדעת" ומפוקחת ומבוקרת לצורך תאימות, אנו משתמשים בהצפנה (TLS) עבור כל העברת הנתונים של לקוחות, ולקוחות יכולים לבחור להצפין את כל הנתונים שלהם במצב מנוחה. הפתרונות שלנו מתארחים על ידי AWS, אשר מבוקרת באמצעות תקני ISO 27001 ו-SOC3 TypeII. כדי להבטיח שאנו שומרים על הרמות הגבוהות ביותר האפשריות של אבטחת מידע, SentinelOne רכשה את שירותי הביקורת של מבקרי צד שלישי מכובד ומבקרת את נוהלי אבטחת המידע שלה מדי שנה תחת תקן ISO27001. אשר מבוקר באמצעות תקני ISO 27001 ו- SOC3 TypeII. כדי להבטיח שאנו שומרים על הרמות הגבוהות ביותר האפשריות של אבטחת מידע, SentinelOne רכשה את שירותי הביקורת של מבקרי צד שלישי מכובד ומבקרת את נוהלי אבטחת המידע שלה מדי שנה תחת תקן ISO27001. אשר מבוקר באמצעות תקני ISO 27001 ו- SOC3 TypeII. כדי להבטיח שאנו שומרים על הרמות הגבוהות ביותר האפשריות של אבטחת מידע, SentinelOne רכשה את שירותי הביקורת של מבקרי צד שלישי מכובד ומבקרת את נוהלי אבטחת המידע שלה מדי שנה תחת תקן ISO27001.

אבטחה תפעולית

תקן תצורה וניהול שינויים: בקרות המוגדרות על ידי הספק
גישת תצורה וניהול שינויים: יש לנו צוות אבטחה ייעודי המפקח על תוכנית אבטחת המידע של SentinelOne, הכוללת בקרות זהות וגישה, ניהול שינויים, ניהול נקודות תורפה ובדיקת צד שלישי,
סוג ניהול פגיעות: בקרות המוגדרות על ידי הספק
גישת ניהול פגיעות: יש לנו צוות אבטחה ייעודי המפקח על תוכנית אבטחת המידע של SentinelOne, הכוללת ניהול פגיעות ובדיקת צד שלישי, ניהול יומנים/אירועים, ניהול סיכונים של ספקים, אבטחה פיזית, אבטחת נקודות קצה, אבטחה פיזית, ממשל ותאימות, ואבטחת אנשים/HR. , התאוששות מאסון ושלל בקרות נוספות.
סוג ניטור מגן: בקרות המוגדרות על ידי הספק
גישת ניטור מגן: יש לנו צוות אבטחה ייעודי המפקח על תוכנית אבטחת המידע של SentinelOne, הכוללת אבטחת רשת איכותית, אבטחת יישומים ושלל בקרות נוספות.
סוג ניהול אירוע: בקרות המוגדרות על ידי הספק
גישת ניהול אירועים: יש לנו צוות אבטחה ייעודי המפקח על תוכנית אבטחת המידע של SentinelOne, הכוללת ניהול יומן/אירועים באיכות גבוהה, אבטחה פיזית, אבטחת נקודות קצה, אבטחה פיזית, ממשל ותאימות, ואבטחת אנשים/HR, התאוששות מאסון ושלל בקרות נוספות .

פיתוח מאובטח

גישה לאבטחת פיתוח תוכנה, שיטות עבודה מומלצות סקירה עצמאית של תהליכים (לדוגמה CESG CPA Build Standard, ISO/IEC 27034, ISO/IEC 27001 או CSA CCM v3.0)

תמחור

מחיר בין 30-37 ש"ח + מע"מ לחודש לתחנת עבודה או שרת
הנחה לארגונים חינוכיים: לא
זמינה ניסיון חינם: כן
תיאור של ניסיון חינם: ניתן לארגן תקופת הוכחת מושג / הערכה לזמן מוגבל במספר מוגבל של נקודות קצה. הפרטים יסוכמו לאחר פגישת הדגמה ראשונית ופגישת היקף.
אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי מחשוב ענן?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

מחפש פתרון למחשוב ענן ? התקשר לקבלת פתרון כולל שירותי מחשוב לעסקים, מעטפת של מחשוב ענן, גיבויים, אבטחת מידע, צוות HELP DESK ושירותי סיסטם, תקבלו סל פתרונות לשביעות רצונכם, באחריות !! 
 

קידוש השם 1, ראשון לציון

פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

077-4000179

מידע נוסף
שרת טרמינל

שרת טרמינל

Terminal Server, הידוע גם בשם Remote Desktop Services, הוא שרת המאפשר למספר משתמשים להתחבר אליו בו זמנית ולגשת לאותם אפליקציות ונתונים . טכנולוגיה זו הפכה

שירותי מחשוב ענן לעסקים

שירותי ענן בישראל

התקדמו לשירותי ענן לעסקים המובילים בישראל הגדילו את יכולת המחשוב והאוטומציה בארגון שלכם ותיהנו מיכולות טכניות מתקדמות מבלי להתעסק בבעיות של "ברזלים", לצד יחס אישי

שירותי IT

שירותי IT

שירותי IT מתייחסים למגוון פעילויות הכוללות שימוש במחשבים וטכנולוגיות תקשורת לניהול ועיבוד מידע. פעילויות אלו כוללות תכנון, התקנה, תחזוקה, הגנה, גיבוי ואבטחה של מערכות מחשוב

מחשוב ענן

מחשוב ענן – מה זה ?

מחשוב ענן הוא ארכיטקטורת מחשוב מבוזר המספקת גישה למשאבי מחשוב ולמוצרי מחשוב, לרבות כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב ואחסון נתונים, דרך האינטרנט . היא

הגנה מוירוס כופר SentinelOne

הגנה מוירוס כופר SentinelOne

SentinelOne היא ספקית מובילה של תוכנות להגנה מפני תוכנות כופר לעסקים. היא מוכרת כאחת מתוכנות ההגנה העסקיות הטובות בעולם מפני וירוסי כופר . עם האיום

שירותי ענן מנוהלים

שירותי ענן מנוהלים

שירותי ענן מנוהלים מתייחסים למיקור חוץ של ניהול מחשוב ענן לספק שירות צד שלישי. ספק שירות זה אחראי על ניהול וניטור תשתית הענן, כמו גם

חלק מהאזורים בהם מסופק השירות

שווה קריאה
שרת טרמינל
שרת טרמינל

Terminal Server, הידוע גם בשם Remote Desktop Services, הוא שרת המאפשר למספר משתמשים להתחבר אליו בו זמנית ולגשת לאותם אפליקציות ונתונים . טכנולוגיה זו הפכה

קרא עוד »
שירותי מחשוב ענן לעסקים
שירותי ענן בישראל

התקדמו לשירותי ענן לעסקים המובילים בישראל הגדילו את יכולת המחשוב והאוטומציה בארגון שלכם ותיהנו מיכולות טכניות מתקדמות מבלי להתעסק בבעיות של "ברזלים", לצד יחס אישי

קרא עוד »
שירותי IT
שירותי IT

שירותי IT מתייחסים למגוון פעילויות הכוללות שימוש במחשבים וטכנולוגיות תקשורת לניהול ועיבוד מידע. פעילויות אלו כוללות תכנון, התקנה, תחזוקה, הגנה, גיבוי ואבטחה של מערכות מחשוב

קרא עוד »
מחשוב ענן
מחשוב ענן – מה זה ?

מחשוב ענן הוא ארכיטקטורת מחשוב מבוזר המספקת גישה למשאבי מחשוב ולמוצרי מחשוב, לרבות כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב ואחסון נתונים, דרך האינטרנט . היא

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן