מחשוב ענן – מה זה ?

Cloud Samurai - שירותי מחשוב ענן לעסקים

תוכן עניינים

מחשוב ענן

מחשוב ענן הוא ארכיטקטורת מחשוב מבוזר המספקת גישה למשאבי מחשוב ולמוצרי מחשוב, לרבות כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב ואחסון נתונים, דרך האינטרנט . היא מאפשרת עצמאות בין משאבי המחשוב לבין ארכיטקטורת הבסיס הטכנית שלהם, כגון שרתים, אחסון ורשתות תקשורת, מה שמאפשר גישה לתוכנות ומידע המוחזקים רחוק מהמחשב הפיזי . הביטוי "מחשוב ענן" מגיע מתמונה של רשת האינטרנט, המיוצגת בתרשימי זרימה כשרטוט גרפי של ענן . טכנולוגיית מחשוב חדשנית זו מציעה את היכולת לשמור מידע בשרתים מרוחקים במקום בשרתים בארגון, ומספקת גישה קלה למידע .

ההיסטוריה של מחשוב הענן מתחילה בשנות ה-50, כאשר נעשה שימוש במחשב מרכזי ענק בשם Mainframe לשיתוף משאבים בין כל המשתמשים . עם זאת, מחשוב ענן כפי שאנו מכירים אותו היום החל לצבור פופולריות באמצע שנות ה-2000, כאשר חברות כמו אמזון, גוגל ומיקרוסופט החלו להציע שירותי מחשוב ענן . מאז, מחשוב ענן הפך לחלק חשוב מהטכנולוגיה המודרנית, ומציע מגוון יתרונות לעסקים ולאנשים פרטיים כאחד.

אחד היתרונות המשמעותיים של מחשוב ענן הוא המהירות והיעילות שלו. מחשוב ענן מאפשר לארגונים להפעיל שירותי אחסון מידע בענן במהירות ובאופן ידידותי למשתמש . הוא גם מספק עצמאות מהאינטרנט ותכנון התקציב, ומאפשר לחדש ציוד בעת הצורך וכאשר יש מספיק מימון . בנוסף, שירותי מחשוב ענן הם חסכוניים, ומציעים פתרונות באיכות גבוהה כגון מחשוב, תקשורת וריכוז IP במחירים נוחים . עם זאת, כמו בכל טכנולוגיה, ישנם גם חסרונות למחשוב ענן, כגון חששות אבטחה והשבתה פוטנציאלית .

סוגי מחשוב ענן

מחשוב ענן הפך לשיטה פופולרית יותר ויותר עבור ארגונים לאחסן ולגשת לנתונים ויישומים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של מחשוב ענן: ציבורי, פרטי והיברידי . ענן ציבורי הוא ענן המשרת מספר ארגונים או את הציבור הרחב באמצעות מרכז נתונים של צד שלישי המספק שירותי ענן . עננים ציבוריים הם בדרך כלל חסכוניים יותר ודורשים פחות ניהול מהלקוח, אך הם מציעים פחות שליטה והתאמה אישית .

לעומת זאת, ענן פרטי משמש רק ארגון אחד והוא ממוקם בדרך כלל במקום או במרכז נתונים . עננים פרטיים מספקים יותר אפשרויות שליטה והתאמה אישית, אך הם יכולים להיות יקרים יותר ולדרוש יותר ניהול מהלקוח . עננים היברידיים, כפי שהשם מרמז, הם שילוב של עננים ציבוריים ופרטיים כאחד . זה מאפשר לארגונים לנצל את היתרונות של שני סוגי העננים תוך מזעור החסרונות שלהם .

כל סוג ענן דורש רמת ניהול שונה מהלקוח ומספק רמת אבטחה שונה . עננים ציבוריים נחשבים בדרך כלל פחות מאובטחים בשל התשתית המשותפת שלהם, בעוד שעננים פרטיים מציעים יותר אבטחה אך הם יקרים יותר להגדרה ולתחזוקה . עננים היברידיים מציעים איזון בין עלות-תועלת לאבטחה, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור ארגונים רבים . מכיוון שמחשוב הענן ממשיך לגדול, חשוב לארגונים לשקול היטב את האפשרויות שלהם ולבחור את סוג הענן המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלהם .

שירותי מחשוב ענן

שירותי מחשוב ענן חוללו מהפכה באופן שבו עסקים צורכים ומנצלים משאבי IT. אחד משירותי מחשוב הענן הפופולריים ביותר הוא Infrastructure as a Service . במודל IaaS, עסקים צורכים שירותים כגון מחשוב, אחסון ומסדי נתונים מספק ענן, המארח את החומרה והתוכנה הדרושים בענן . מודל זה מאפשר לארגונים לקנות ולצרוך רק את המשאבים הנדרשים בעת הצורך, ולשלם רק עבור השימוש בפועל במשאבים אלו . על ידי ביטול הצורך של עסקים לנהל ולתפעל תשתית משלהם, IaaS מציע פתרון חסכוני וגמיש לצריכת משאבי IT .

Platform as a Service הוא סוג נוסף של שירות מחשוב ענן המשמש לבנייה וניהול של יישומים ונתונים מודרניים, בין אם במקום או בענן . PaaS מספקת פלטפורמה שמפתחים יכולים להשתמש בה כדי לפתח מערכות לשימוש פנימי בתוך הארגון או לתפעול בסביבת מחשוב ענן . קטגוריה זו של שירותי מחשוב ענן מכוונת בעיקר לספק שירותי ענן למפתחי תוכנה . על ידי מתן כלים ושירותים מוכנים מראש, PaaS מאפשר למפתחים להתמקד בבנייה ובפריסה של היישומים שלהם, מבלי לדאוג לניהול התשתית הבסיסית .

תוכנה כשירות היא מודל אספקת תוכנה מבוסס ענן שבו ספק הענן מפתח ומתחזק יישומי תוכנה אליהם משתמשים משתמשים דרך האינטרנט . זהו הסוג הנפוץ ביותר של שירות מחשוב ענן . במודל SaaS, משתמשים אינם צריכים לרכוש ולנהל מערכות מחשב ושרתים. במקום זאת, הם שוכרים או קונים את התוכנה כשירות מספקים המספקים שרתים וכוח מחשוב הניגשים ליישומי התוכנה . מודל זה מאפשר לעסקים לגשת ליישומי התוכנה העדכניים ביותר מבלי להשקיע בחומרה ותוכנה יקרות .

מודלים של פריסת מחשוב ענן

מחשוב ענן חולל מהפכה באופן שבו עסקים ואנשים פרטיים ניגשים למשאבי מחשוב ומשתמשים בהם. אחד ההיבטים המרכזיים של מחשוב ענן הוא מודל הפריסה. ישנם שלושה דגמי פריסה עיקריים: עננים ציבוריים, פרטיים ועננים היברידיים . בענן ציבורי, כל תשתית המחשוב נמצאת בבעלות ובניהול של ספק הענן, והמשתמשים אינם צריכים לרכוש חומרה או תוכנה כלשהי . מודל זה מספק את הרמה הגבוהה ביותר של מדרגיות וגמישות, אך עשוי שלא להתאים לארגונים עם דרישות אבטחה מחמירות.

פריסת ענן פרטי, לעומת זאת, כרוכה ביצירת תשתית מחשוב ייעודית עבור ארגון יחיד, בין אם במקום או מחוץ לשטח . מודל זה מספק אבטחה ושליטה רבה יותר על סביבת המחשוב, אך עשוי לדרוש השקעה משמעותית בחומרה ובתוכנה . מחשוב ענן פרטי משמש לעתים קרובות על ידי ארגונים המטפלים בנתונים רגישים או סודיים, כגון מוסדות פיננסיים או סוכנויות ממשלתיות .

פריסת ענן היברידית משלבת אלמנטים של עננים ציבוריים ופרטיים כאחד, ומאפשרת לארגונים לנצל את היתרונות של שני הדגמים . מודל זה כולל פריסת משאבי מחשוב מקומיים ואחרים בענן ציבורי, ושילובם ליצירת סביבת מחשוב חלקה . פריסת ענן היברידי מציעה גמישות ומדרגיות רבה יותר מאשר עננים פרטיים, תוך מתן אבטחה ושליטה רבה יותר מאשר עננים ציבוריים . בסופו של דבר, בחירת מודל הפריסה תלויה בצרכים הספציפיים של הארגון, לרבות דרישות אבטחה, תקציב וצרכי ​​מדרגיות .

ארכיטקטורת מחשוב ענן

ארכיטקטורת מחשוב ענן כוללת רכיבים שונים הפועלים יחד כדי לספק משאבי מחשוב למשתמשים. רכיבים אלו כוללים קיבולת מחשוב, אחסון ורשת, המתארחים אצל ספקי ענן, המאפשרים למנויים להפעיל את עומסי העבודה שלהם בענן . מחשוב ענן הוא ארכיטקטורת מחשוב מבוזרת המציעה עצמאות בין משאבי המחשוב לארכיטקטורת הבסיס הטכנית שלהם, כגון שרתים, אחסון ורשתות תקשורת . ארכיטקטורה זו מספקת למנויים גישה לפי דרישה למשאבי מחשוב, ומאפשרת להם להתאים את עומסי העבודה שלהם בהתאם לצרכיהם . על ידי מינוף ארכיטקטורת מחשוב ענן, ארגונים יכולים להשיג זריזות, גמישות ומדרגיות רבה יותר תוך הפחתת עלויות התשתית שלהם .

ארכיטקטורת מחשוב ענן מחולקת לשכבות, שכל אחת מהן משרתת מטרה מסוימת. שכבות אלו כוללות את שכבת התשתית, שכבת הפלטפורמה ושכבת היישום . שכבת התשתית מספקת את רכיבי החומרה והתוכנה הדרושים ליישום נכון של מודל מחשוב ענן. שכבת הפלטפורמה מספקת סביבת פיתוח ופריסה עבור יישומים, בעוד שכבת האפליקציה מספקת את היישומים בפועל שמשתמשים יכולים לגשת אליהם . כל שכבה של ארכיטקטורת מחשוב ענן ממלאת תפקיד קריטי בהבטחת שמשתמשים יכולים לגשת למשאבי מחשוב במהירות, מאובטחת ויעילה.

אבטחה היא היבט קריטי בארכיטקטורת מחשוב ענן. ספקי ענן משקיעים באמצעי אבטחה רב-שכבתיים כדי להגן על הנתונים של הלקוחות שלהם מפני גישה לא מורשית, גניבת נתונים והשמדה של קבצים רגישים . אבטחת ענן מקיפה שכבות שונות, כולל ניהול גישת משתמשים, אחסון נתונים ושיטות עבודה העוקבות אחר פרוטוקולים מומלצים להגנה על סביבות מחשוב ענן . על ידי הטמעת אמצעי אבטחה נאותים, ארגונים יכולים להבטיח שהנתונים שלהם מאובטחים כהלכה, ומאפשרים להם לעבוד בנוחות וביעילות בענן .

ספקי מחשוב ענן

מחשוב ענן הפך לאופציה פופולרית יותר ויותר עבור עסקים המעוניינים להפחית את עלויות התשתית ולשפר את היעילות הכוללת שלהם. בין ספקי מחשוב הענן המובילים ניתן למנות את שירותי האינטרנט של אמזון , Microsoft Azure ו-Google Cloud Platform. אחד היתרונות העיקריים של מחשוב ענן הוא היכולת להחליף הוצאות גדולות על תשתית בעלויות משתנות ונמוכות יותר שמתאימות לכל עסק בצורה ספציפית .

AWS היא פלטפורמת מחשוב הענן של אמזון המציעה שירותי ענן במחירים סבירים לחברות סטארט-אפ וטכנולוגיה. הוא מספק מגוון שירותים, כולל אחסון ומחשוב, ותכונות כמו Elastic Computing Cloud , המאפשר למשתמשים להפעיל מכונות וירטואליות בגדלים וסוגים שונים . AWS מותאמת לצרכים של סטארטאפים ועסקים, ועוזרת להם לייעל את עבודתם ולפעול בצורה בטוחה .

Microsoft Azure היא פלטפורמת מחשוב ענן פופולרית נוספת המציעה שירותי ענן לחברות טכנולוגיה וסטארט-אפים. הוא מספק מגוון שירותים, לרבות שירותי אחסון, מחשוב ופיתוח, ומשמש לניהול יישומים באמצעות מרכזי נתונים מבוזרים ברחבי העולם . Google Cloud Platform היא פלטפורמת מחשוב ענן המציעה סדרה של שירותי ענן, כולל מחשוב, אחסון נתונים וניתוח נתונים. הוא כולל למעלה מ-73 חוות שרתים ב-24 מיקומים ברחבי העולם ומשמש לבנייה, פריסה והרחבה של יישומים ושירותים .

יישומי מחשוב ענן

מחשוב ענן חולל מהפכה באופן שבו אנו מאחסנים נתונים ונגישות להם. אחד מיישומי מחשוב הענן הפופולריים ביותר הוא אחסון בענן, המאפשר למשתמשים לאחסן ולשתף קבצים בשרתים מרוחקים אליהם ניגש דרך האינטרנט. שוק זה הוא הגדול והמגוון ביותר בתחום מחשוב הענן, כאשר שירותים כגון אחסון קבצים ושיתוף נמצאים בשימוש נרחב בקרב הציבור . חברות אחסון בענן מציעות יתרונות שונים, כמו הגדלת נפח האחסון והנגישות, והיכולת לשתף קבצים בקלות עם אחרים . בנוסף, אחסון בענן מפנה שטח אחסון פיזי במכשירים ומספק פתרון גיבוי מאובטח יותר לקבצים חשובים .

גיבוי בענן ושחזור מאסון הוא יישום חשוב נוסף של מחשוב ענן. על ידי אירוח רכיבי תשתית המספקים קיבולת מחשוב, אחסון ורשת, ספקי ענן מאפשרים למנויים להפעיל את עומסי העבודה שלהם בענן, ומציעים תשתית חכמה לעסקים עם מספר סניפים, עובדים, ספקים ולקוחות מרוחקים . שירותי גיבוי בענן מספקים גם פתרון חסכוני לעסקים לגיבוי הנתונים שלהם, כולל גיבויים יומיים ושבועיים, ללא צורך במערכות גיבוי מיוחדות .

שיתוף פעולה מבוסס ענן הוא עוד יישום רב עוצמה של מחשוב ענן. בעזרת כלי שיתוף פעולה מתקדמים, פתרונות מחשוב ענן מקלים על הגישה לקבוצות של קבצים ממיקומים שונים ומקלים על שיתוף פעולה עם עמיתים מחוץ לארגון . בנוסף, כלי שיתוף פעולה מבוססי ענן מציעים דרך מאובטחת ואמינה יותר לשתף קבצים ולעבוד על פרויקטים עם צוותים מרוחקים. עננים פרטיים, המבוססים על טכנולוגיית וירטואליזציה, משמשים בדרך כלל גם לשיתוף פעולה בתוך ארגונים . בסך הכל, יישומי מחשוב ענן מציעים מגוון יתרונות עבור אנשים פרטיים ועסקים, מאחסון ונגישות מוגברים לפתרונות גיבוי חסכוניים וכלי שיתוף פעולה מתקדמים.

אתגרי מחשוב ענן

אחד האתגרים העיקריים של מחשוב ענן הוא דאגות אבטחה ופרטיות. מכיוון שמחשוב ענן כולל אחסון נתונים רגישים בשרתים של צד שלישי, קיים סיכון לפרצות נתונים וגישה לא מורשית לנתונים . הבטחת האבטחה והפרטיות של הנתונים היא חיונית, במיוחד בתעשיות כמו בריאות ופיננסים, שבהם התקנות מחייבות אמצעים קפדניים להגנה על מידע. ספקי שירותי ענן חייבים לציית לחוקי אבטחת מידע ולמסור הודעה על כל פרצות אבטחה או דליפות . עם זאת, שימוש בשירותי ענן עשוי גם לשפר את הציות לחקיקה ולרגולציה בתחום אבטחת המידע והפרטיות . לכן, חיוני להעריך בקפידה את אמצעי האבטחה והפרטיות של ספקי שירותי ענן לפני אימוץ טכנולוגיית מחשוב ענן.

אתגר נוסף של מחשוב ענן הוא זמינות השירות והאמינות. מכיוון ששירותי ענן תלויים באינטרנט, שיבושים או הפסקות רשת עלולים להוביל להפרעות בשירות והשבתה. זה יכול להיות בעייתי במיוחד עבור עסקים המסתמכים במידה רבה על שירותי ענן לצורך פעילותם . ספקי שירותי ענן חייבים להבטיח זמינות ואמינות גבוהה של השירותים שלהם ולספק תמיכה וזמינות למשתמשים. בנוסף, לעסקים חייבים לקיים תוכניות גיבוי ואמצעי יתירות כדי להפחית את ההשפעה של שיבושים בשירות.

אינטגרציה עם מערכות מדור קודם היא גם אתגר בעת אימוץ טכנולוגיית מחשוב ענן. ייתכן שמערכות מדור קודם לא יהיו תואמות לשירותי ענן, וייתכן שיידרשו השקעות משמעותיות כדי לשלב אותן . עם זאת, מחשוב ענן מציע יותר זריזות, קנה מידה וגמישות לעסקים, ומאפשר להם להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר במקום לבזבז כסף ומשאבים על מערכות IT מדור קודם . לכן, חיוני להעריך בקפידה את התאימות של מערכות מדור קודם לשירותי ענן ולהשקיע באינטגרציה במידת הצורך כדי למנף באופן מלא את היתרונות של טכנולוגיית מחשוב ענן .

עתיד מחשוב ענן

מחשוב ענן הפך למשאב IT חיוני עבור ארגונים ועסקים רבים . העתיד של מחשוב הענן מבטיח, עם מגמות וטכנולוגיות מתפתחות שמתפתחות ללא הרף. מגמה אחת כזו היא הענן ההיברידי, המאפשר למקסם את היתרונות העסקיים על ידי רתימת טכנולוגיית הענן בצורה המושכלת והחסכונית ביותר . טכנולוגיות הענן צפויות לקבל האצה נוספת ממגמות עולמיות כמו האינטרנט של הדברים, שיש לה השפעה משמעותית על התלות והקישוריות של מכשירים . כתוצאה מכך, מחשוב הענן מוכן להמשיך את מסלול הצמיחה שלו ולמלא תפקיד חשוב יותר ויותר בעיצוב עתיד הטכנולוגיה.

למחשוב ענן יש השפעה משמעותית הן על העסק והן על החברה. הוא מציע לעסקים זמינות גבוהה ויחס אישי, כמו גם חיסכון משמעותי בעלויות והשפעה חיובית על הסביבה . הכניסה המהירה של מחשוב הענן לשוק הארגוני עשויה לשנות לחלוטין את המפה הכלכלית של שוק ה-IT . יתר על כן, שירותי גיבוי בענן לעסקים מוצפנים על ידי מפתח חזק, המבטיח את אבטחת הנתונים . בקנה מידה רחב יותר, למחשוב ענן יש פוטנציאל לשנות את החברה על ידי מתן גישה קלה יותר למשאבי מחשוב, מתן אפשרות לעבודה מרחוק והקלת שיתוף פעולה חוצה גבולות .

עתיד מחשוב הענן אמנם מבטיח, אך הוא גם מציג אתגרים והזדמנויות. ספקי פתרונות מחשוב עומדים בפני אתגר מוחשי ופסיכולוגי במעבר לספק ותמיכה במחשוב ענן ללקוחות . בנוסף, שילוב טכנולוגיות חדשות בחיי הפרט מציבה גם אתגרים וגם הזדמנויות . המעבר לעבר ספקי ענן פרטיים וחוות אירוח משנה גם את עולם חוות השרתים . עם זאת, פתרונות ענן מודרניים עוזרים לחברות להתמודד עם אתגרי העידן הדיגיטלי בכך שהם מאפשרים להן להגיב במהירות לנוף עסקי מהיר ומורכב יותר . ככל שמחשוב הענן ממשיך להתפתח, הוא ללא ספק יציג הזדמנויות ואתגרים חדשים לעסקים ולחברה כולה.

סיכום

לסיכום, מחשוב ענן חולל מהפכה בדרך שבה עסקים ואנשים פרטיים ניגשים ומשתמשים בשירותי IT. מחשוב ענן מאפשר אירוח ואספקה ​​של שירותי IT קריטיים לבסיס לקוחות עצום, עם קישוריות דרך חיבור לאינטרנט או לענן . האימוץ של מחשוב ענן אפשר לחברות לגשת לכוח המחשוב דרך האינטרנט או הענן, מבלי להשקיע רבות במאגרי מידע, תוכנה וחומרה . שירותי ענן כוללים כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב, אחסון נתונים ופתרונות רשת

אי אפשר להפריז בחשיבותו של מחשוב ענן בעידן הדיגיטלי. פתרונות ענן מודרניים עוזרים לחברות לעמוד באתגרים של נוף עסקי מהיר ומורכב יותר, ומאפשרים לארגונים להגיב במהירות לשינויים בשוק . מחשוב ענן מאפשר לעסקים להרחיב ולהפחית את כוח המחשוב שלהם בהתאם לצרכיהם, מבלי לרכוש שרתים, ובכך להוזיל עלויות ולהגדיל את היעילות .

התחזית העתידית עבור מחשוב ענן היא בהירה, כאשר חברות שירותי ענן מגדילות ללא הרף את חוות השרתים כדי לאפשר אחסון של כמויות גדלות והולכות של נתונים . התחזוקה והתמיכה של פלטפורמת הענן חיוניים לתפקוד תקין ומתמשך של שירותי ענן, מה שהופך את זה חיוני לחברות להחזיק אנשי מקצוע שיכולים לספק שירותי תמיכה ותחזוקה . בנוסף, מחשוב ענן מספק דרך מאובטחת ויעילה לשמור, לאבטח ולגבות נתונים ומידע חיוניים ורגישים לעסקים . לכן, מחשוב הענן ימשיך לשחק תפקיד משמעותי בעידן הדיגיטלי, ויספק לעסקים ולפרטים דרך חסכונית, יעילה ומאובטחת לגשת לשירותי IT ולהשתמש בהם .

אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי מחשוב ענן?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

מחפש פתרון למחשוב ענן ? התקשר לקבלת פתרון כולל שירותי מחשוב לעסקים, מעטפת של מחשוב ענן, גיבויים, אבטחת מידע, צוות HELP DESK ושירותי סיסטם, תקבלו סל פתרונות לשביעות רצונכם, באחריות !! 
 

קידוש השם 1, ראשון לציון

פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

077-4000179

מידע נוסף
שרת טרמינל

שרת טרמינל

Terminal Server, הידוע גם בשם Remote Desktop Services, הוא שרת המאפשר למספר משתמשים להתחבר אליו בו זמנית ולגשת לאותם אפליקציות ונתונים . טכנולוגיה זו הפכה

שירותי מחשוב ענן לעסקים

שירותי ענן בישראל

התקדמו לשירותי ענן לעסקים המובילים בישראל הגדילו את יכולת המחשוב והאוטומציה בארגון שלכם ותיהנו מיכולות טכניות מתקדמות מבלי להתעסק בבעיות של "ברזלים", לצד יחס אישי

שירותי IT

שירותי IT

שירותי IT מתייחסים למגוון פעילויות הכוללות שימוש במחשבים וטכנולוגיות תקשורת לניהול ועיבוד מידע. פעילויות אלו כוללות תכנון, התקנה, תחזוקה, הגנה, גיבוי ואבטחה של מערכות מחשוב

הגנה מוירוס כופר SentinelOne

הגנה מוירוס כופר SentinelOne

SentinelOne היא ספקית מובילה של תוכנות להגנה מפני תוכנות כופר לעסקים. היא מוכרת כאחת מתוכנות ההגנה העסקיות הטובות בעולם מפני וירוסי כופר . עם האיום

שירותי ענן מנוהלים

שירותי ענן מנוהלים

שירותי ענן מנוהלים מתייחסים למיקור חוץ של ניהול מחשוב ענן לספק שירות צד שלישי. ספק שירות זה אחראי על ניהול וניטור תשתית הענן, כמו גם

גיבוי 365

גיבוי 365

גיבוי 365 הוא תהליך חיוני לעסקים המשתמשים ביישומי Office 365, כגון Exchange Online ו-Access. Office 365 היא פלטפורמה מבוססת ענן המאחסנת נתונים ויישומים מקוונים, מה

חלק מהאזורים בהם מסופק השירות

שווה קריאה
שרת טרמינל
שרת טרמינל

Terminal Server, הידוע גם בשם Remote Desktop Services, הוא שרת המאפשר למספר משתמשים להתחבר אליו בו זמנית ולגשת לאותם אפליקציות ונתונים . טכנולוגיה זו הפכה

קרא עוד »
שירותי מחשוב ענן לעסקים
שירותי ענן בישראל

התקדמו לשירותי ענן לעסקים המובילים בישראל הגדילו את יכולת המחשוב והאוטומציה בארגון שלכם ותיהנו מיכולות טכניות מתקדמות מבלי להתעסק בבעיות של "ברזלים", לצד יחס אישי

קרא עוד »
שירותי IT
שירותי IT

שירותי IT מתייחסים למגוון פעילויות הכוללות שימוש במחשבים וטכנולוגיות תקשורת לניהול ועיבוד מידע. פעילויות אלו כוללות תכנון, התקנה, תחזוקה, הגנה, גיבוי ואבטחה של מערכות מחשוב

קרא עוד »
הגנה מוירוס כופר SentinelOne
הגנה מוירוס כופר SentinelOne

SentinelOne היא ספקית מובילה של תוכנות להגנה מפני תוכנות כופר לעסקים. היא מוכרת כאחת מתוכנות ההגנה העסקיות הטובות בעולם מפני וירוסי כופר . עם האיום

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן