שירותי ענן מנוהלים

Cloud Samurai - שירותי מחשוב ענן לעסקים

תוכן עניינים

שירותי ענן מנוהלים

שירותי ענן מנוהלים מתייחסים למיקור חוץ של ניהול מחשוב ענן לספק שירות צד שלישי. ספק שירות זה אחראי על ניהול וניטור תשתית הענן, כמו גם מתן תמיכה, אבטחה וניהול תאימות, גיבוי ושחזור מאסון . שירות ענן מנוהל מוריד את עומס ניהול שירותי הענן מעובדי הארגון, ומאפשר להם להתמקד בפעילות הליבה העסקית ומצמצם את הצורך במומחיות בכלי ניהול ושירותי ענן שונים . שירות מסוג זה יכול להועיל מאוד לעסקים בכל הגדלים, מכיוון שהוא מספק גישה למומחיות ומשאבים שאולי לא יהיו זמינים בבית .

החשיבות של שירותי ענן מנוהלים נעוצה ביכולתם לספק לעסקים מגוון שירותים הניתנים להתאמה אישית לצרכיהם הספציפיים. שירותי ענן מנוהלים יכולים לעזור לעסקים להפחית הוצאות, להגביר את היעילות ולשפר את האבטחה . בנוסף, שירותי ענן מנוהלים מספקים יכולות ניטור מצוינות, מצמצמים את הצורך של עסקים להתמודד עם בירוקרטיה ועניינים ארגוניים ומאפשרים להם להתמקד בפעילות הליבה שלהם . ישנם סוגים שונים של שירותי ענן מנוהלים זמינים, כולל תשתית כשירות , פלטפורמה כשירות , ותוכנה כשירות .

לסיכום, שירותי ענן מנוהלים מציעים יתרונות רבים לעסקים, כולל עלויות מופחתות, יעילות מוגברת ואבטחה משופרת. על ידי מיקור חוץ של ניהול מחשוב ענן לספק שירותים של צד שלישי, עסקים יכולים להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולהשאיר את ניהול שירותי הענן למומחים . עם מגוון שירותים זמינים, עסקים יכולים לבחור את שירותי הענן המנוהלים המתאימים ביותר לצרכיהם, כולל IaaS, PaaS ו-SaaS . ככל שטכנולוגיית הענן ממשיכה להתפתח, שירותי ענן מנוהלים יישארו מרכיב קריטי בתשתית ה-IT עבור עסקים בכל הגדלים .

היתרונות של שירותי ענן מנוהלים

שירותי ענן מנוהלים מציעים יתרונות רבים לעסקים, כולל חיסכון בעלויות. על ידי מיקור חוץ של ניהול ענן לספק ענן מנוהל, עסקים יכולים להימנע מהעלויות הכרוכות בגיוס והדרכה של צוות פנימי לניהול תשתית הענן שלהם. יתרה מכך, ספק ענן מנוהל יכול להציע יתרונות מומחיות, עם מהנדסים שמנהלים את המחשוב, האחסון, הרשתות והמערכות של הלקוח . זה מאפשר לעסקים להתמקד בכישורי הליבה שלהם ולהקצות משאבים בצורה יעילה יותר.

מדרגיות היא יתרון משמעותי נוסף של שירותי ענן מנוהלים. שירותי ענן מציעים לעסקים את הגמישות להגדיל או להקטין את משאבי המחשוב שלהם לפי הצורך, ללא צורך בהשקעות משמעותיות מראש או תחזוקת תשתית . המשמעות היא שעסקים יכולים להסתגל במהירות ובקלות לתנאי השוק המשתנים או לדרישות הלקוחות, ללא עלויות נוספות או עיכובים. יתרה מכך, ספק ענן מנוהל יכול להציע מדרגיות מעולה ככל שעסקים צומחים .

גמישות היא יתרון נוסף של שירותי ענן מנוהלים. שירותי ענן מציעים לעסקים את היכולת לגשת לנתונים ולאפליקציות שלהם מכל מקום ובכל זמן, באמצעות כל מכשיר עם חיבור לאינטרנט . זה מאפשר לעסקים לפעול בצורה יעילה יותר, לשתף פעולה בצורה יעילה יותר ולהגיב מהר יותר לצרכי הלקוחות. בנוסף, ספק ענן מנוהל יכול להציע גמישות מרבית במונחים של תשלום עבור השימוש בפועל, ומציע מערך IT מלא במקום גישה לשירותי ענן דרך שרתים וירטואליים, ארכיטקטורת תקשורת . על ידי מינוף הגמישות של שירותי ענן מנוהלים, עסקים יכולים להשיג יתרון תחרותי ולהשיג את היעדים האסטרטגיים שלהם בצורה יעילה יותר.

תכונות אבטחה של שירותי ענן מנוהלים

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של שימוש בשירותי ענן מנוהלים הוא תוספת תכונות האבטחה הנלוות אליו. הצפנת נתונים היא אחת מתכונות האבטחה העיקריות המוצעות על ידי ספקי שירותי ענן מנוהלים. המשמעות היא שכל הנתונים מוצפנים הן במעבר והן במצב מנוחה, מה שמקשה הרבה יותר על גורמים לא מורשים לגשת למידע רגיש . בנוסף, לספקי שירותי ענן מנוהלים יש לרוב טכניקות הצפנה ופרוטוקולים מתקדמות שמתעדכנים באופן קבוע כדי לעמוד בקצב איומי האבטחה העדכניים ביותר .

הגנת חומת אש היא תכונת אבטחה חיונית נוספת של שירותי ענן מנוהלים. חומות אש פועלות כמחסום בין הרשת הפנימית של הארגון לבין האינטרנט, ומונעות גישה לא מורשית והתקפות סייבר אפשריות . ספקי שירותי ענן מנוהלים מציעים בדרך כלל שירותי ניהול חומות אש מתקדמים הכוללים הגדרה, ניטור ותחזוקה של חומות אש כדי להבטיח שהן מעודכנות ויעילות בהגנה על הנתונים והמערכות של הארגון .

בקרת גישה היא גם תכונת אבטחה חיונית של שירותי ענן מנוהלים. בקרת גישה מאפשרת לארגונים לנהל למי יש גישה למערכות ולנתונים מבוססי הענן שלהם ובאיזה רמה. זה מבטיח שרק צוות מורשה יכול לגשת למידע רגיש, ומפחית את הסיכון לפרצות נתונים והתקפות סייבר . ספקי שירותי ענן מנוהלים מספקים בדרך כלל כלים וטכניקות מתקדמים לבקרת גישה, כגון אימות רב-גורמי ובקרת גישה מבוססת תפקידים . על ידי שימוש בתכונות האבטחה הללו, ארגונים יכולים להיות בטוחים שהנתונים והמערכות שלהם מאובטחים ומוגנים מפני איומי אבטחה פוטנציאליים.

שירותי העברת ענן

שירותי הגירה בענן מתייחסים לתהליך של העברת הנתונים, האפליקציות והתשתית של ארגון משרתים מקומיים לתשתית מבוססת ענן. שירותי ענן לעסקים מנוהלים, בפרט, כוללים העברת משימות לניהול המערכת של תשתית הענן לספק . זה כולל מרכזי ניטור ובקרה, ניטור מערכת והדרכה בבנייה ותפעול של המערכת . על ידי מינוף שירותי ענן מנוהלים, עסקים יכולים להתמקד בכישורי הליבה שלהם ולהשאיר את ניהול תשתית הענן שלהם למומחים, מה שמוביל ליעילות מוגברת וחיסכון בעלויות .

ישנם מספר יתרונות לשימוש בשירותי העברת ענן, כולל גמישות מוגברת, מדרגיות ונגישות. שירותי ענן מאפשרים לעסקים להסתגל ולפעול בזריזות, מה שמספק יתרון משמעותי על פני המתחרים . בנוסף, שירותי העברת ענן מאפשרים לעסקים למנף נתונים גדולים ללא צורך בתשתית IT נרחבת . עם זאת, העברת כל שירותי הענן מספק אחד לאחר יכולה להיות מורכבת, וייתכנו בעיות תאימות, יכולת פעולה הדדית ותמיכה .

ישנם סוגים שונים של שירותי העברת ענן הזמינים לעסקים, כולל שירותי ענן ציבוריים, פרטיים ושירותי ענן היברידיים . שירותי ענן ציבוריים הם שירותי ענן מבוססי אינטרנט המסופקים לארגונים מרובים, בחינם או עם מנוי לפי תשלום . שירותי ענן פרטיים מוקדשים לארגון יחיד ומתארחים בדרך כלל במקום או במרכז נתונים . שירותי ענן היברידיים משלבים גם שירותי ענן ציבוריים ופרטיים כדי לספק פתרון מותאם וגמיש יותר . ללא קשר לסוג שירות העברת הענן הנבחר, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים והדרישות הספציפיות של הארגון כדי להבטיח הגירה מוצלחת לענן.

שירותי ניהול תשתיות בענן

שירותי ניהול תשתיות ענן מתייחסים לניהול תשתית הענן של ארגון על ידי ספק צד שלישי. זה כולל ניהול של שרתים, מסדי נתונים, יישומים ושירותי ענן אחרים . במקרים מסוימים, הספק יכול להחליף לחלוטין את מחלקת ה-IT של הארגון, ולאפשר להם להתמקד בפונקציות הליבה העסקיות שלו . שירותי ענן מנוהלים כוללים גם הדרכה בבנייה ותפעול המערכת, ניטור מערכת ותמיכה בניהול אבטחה ותאימות, גיבוי והתאוששות מאסון . בסך הכל, שירותי ענן מנוהלים מספקים לארגונים את הכלים והמומחיות הדרושים לניהול תשתית הענן שלהם בצורה יעילה ויעילה .

ישנם סוגים שונים של שירותי ניהול תשתיות בענן הזמינים לארגונים, כולל IaaS , שירותי שולחן עבודה וירטואליים ושירותי מסוף ו-VDI . שירותים אלה מציעים לעסקים את ההזדמנות להוציא למיקור חוץ את ניהול מחשוב הענן שלהם, מה שמאפשר להם להתמקד בכישורי הליבה שלהם. בנוסף, שירותי ענן מנוהלים יכולים לעזור לארגונים להפחית הוצאות, להגביר את היעילות העסקית ולאבטח את הנתונים שלהם . בחירת ספק שירותי הענן תהיה תלויה בצרכים ובדרישות הספציפיות של הארגון.

שלושת סוגי העננים הזמינים לארגונים הם עננים ציבוריים, פרטיים ועננים היברידיים. כל סוג דורש רמת ניהול שונה מהלקוח ומספק רמת אבטחה שונה . בענן ציבורי, כל תשתית המחשוב ממוקמת מחוץ לאתר ומנוהלת על ידי ספק צד שלישי. לעומת זאת, ענן פרטי מוקדש לארגון בודד ומנוהל על ידי הארגון או ספק צד שלישי. ענן היברידי משלב את היתרונות של עננים ציבוריים ופרטיים כאחד ומתאים לארגונים עם עומסי עבודה ודרישות משתנים. בסופו של דבר, הבחירה בשירות ניהול תשתיות בענן ובסוג הענן תהיה תלויה בצרכים, בדרישות ובתקציב הספציפיים של הארגון.

שירותי ניהול אפליקציות בענן

שירותי ניהול יישומי ענן הם סוג של שירות ענן מנוהל הכולל מיקור חוץ של ניהול תשתית הענן של החברה, לרבות שרתים, מסדי נתונים ויישומים, לספק צד שלישי . זה מאפשר לארגונים להתמקד בפעילויות הליבה העסקיות שלהם, במקום לבזבז זמן ומשאבים בניהול שירותי הענן שלהם . שירותי ענן מנוהלים כוללים הדרכה בבניית ותפעול המערכת וניטור המערכת, באמצעות נקודת מגע אחת המרכזת תמיכה, ניהול אבטחה ותאימות, גיבוי, התאוששות מאסון ועוד .

ישנם מספר יתרונות לשימוש בשירותי ניהול יישומי ענן. ראשית, היא מאפשרת לארגונים להפחית הוצאות על ידי מיקור חוץ של ניהול תשתית הענן שלהם לספק צד שלישי . שנית, היא מגבירה את היעילות העסקית בכך שהיא מאפשרת לארגונים להתמקד בכישורי הליבה שלהם, במקום לבזבז זמן ומשאבים בניהול שירותי הענן שלהם . בנוסף, שירותי ענן מנוהלים מספקים שקט נפשי, שכן ארגונים יכולים להיות בטוחים שתשתית הענן שלהם מנוהלת על ידי מומחים .

ישנם סוגים שונים של שירותי ניהול יישומי ענן זמינים. ברמת האפליקציה, שירותי ענן מנוהלים כוללים כלים לניהול חיבורי משתמשים לסביבת הענן, שרתים, אפליקציות, חיבורי תקשורת ופלטפורמות גישה . מחשוב ענן ופתרונות נלווים מספקים גישה דרך האינטרנט למשאבי מחשוב ולמוצרים, לרבות כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב, אחסון נתונים ופתרונות רשת . לכן, חיוני לארגונים לבחור את הספק הנכון של שירותי ענן מנוהלים שיכול לענות על הצרכים והדרישות הספציפיות שלהם .

שירותי שחזור מאסון בענן

שירותי שחזור מאסון בענן חיוניים לעסקים כדי להגן על הנתונים והמערכות שלהם במקרה של אסון. שירותי שחזור מאסון בענן כוללים שימוש במשאבי מחשוב ענן כדי לאחסן ולהגן על נתונים ויישומים, תוך הבטחה שהם זמינים במקרה של הפסקה או אסון. ספק שירותי ענן מנוהל יכול לעזור לעסקים ליישם ולנהל את שירותי התאוששות מאסון שלהם, ולספק נקודת קשר יחידה לתמיכה, אבטחה, ניהול תאימות, גיבוי והתאוששות מאסון . גישה זו מאפשרת לעסקים להתמקד בפעילות הליבה שלהם תוך הבטחה שהנתונים והמערכות שלהם מוגנים .

היתרונות של שירותי שחזור מאסון בענן כוללים זמן השבתה מופחת, שיפור הגנת נתונים והמשכיות עסקית מוגברת. במקרה של אסון, עסקים יכולים לשחזר במהירות ובקלות את הנתונים והמערכות שלהם באמצעות משאבי ענן, ולהפחית את השפעת האסון על פעילותם . בנוסף, שירותי שחזור מאסון בענן מספקים לעסקים גמישות ומדרגיות רבה יותר, ומאפשרים להם להתאים בקלות את המשאבים שלהם לפי הצורך כדי לענות על הצרכים העסקיים המשתנים . על ידי שימוש בספק שירותי ענן מנוהל, עסקים יכולים להבטיח ששירותי התאוששות מאסון שלהם יהיו תמיד מעודכנים ויעילים בהגנה על הנתונים והמערכות שלהם .

ישנם מספר סוגים של שירותי שחזור מאסון בענן הזמינים לעסקים, כולל גיבוי בענן, אחסון בענן ווירטואליזציה מבוססת ענן. גיבוי בענן כולל גיבוי קבוע של נתונים לשרת מבוסס ענן מרוחק, המבטיח שהם מוגנים במקרה של אסון . אחסון בענן כולל שימוש במשאבי אחסון מבוססי ענן כדי לאחסן ולהגן על נתונים, מה שמספק לעסקים גמישות ומדרגיות רבה יותר . וירטואליזציה מבוססת ענן מאפשרת לעסקים להפעיל את היישומים והמערכות שלהם בסביבה וירטואלית, ומספקת גמישות ומדרגיות רבה יותר תוך הפחתת הצורך בחומרה פיזית . על ידי שימוש בסוגים שונים אלה של שירותי שחזור מאסון בענן, עסקים יכולים להבטיח שהנתונים והמערכות שלהם מוגנים וזמינים במקרה של אסון.

שירותי גיבוי ושחזור בענן

שירותי ענן מנוהלים מתייחסים למיקור חוץ של ניהול תשתית הענן של החברה, לרבות שרתים, מסדי נתונים ואפליקציות, לספק צד שלישי . שירותים אלו מאפשרים לעסקים להתמקד בכישורי הליבה שלהם תוך השארת ניהול תשתית הענן שלהם למומחים. שירותי ענן מנוהלים כוללים בדרך כלל מרכז ניטור ובקרה, המתאם תמיכה, ניהול אבטחה ותאימות, גיבוי, התאוששות מאסון והדרכה בבנייה ותפעול של המערכת . כתוצאה מכך, עסקים יכולים להפיק תועלת מיכולות משופרות של ניטור מערכות ומפחיתה בירוקרטיה ועניינים ארגוניים, מה שמוביל ליעילות ולפרודוקטיביות רבה יותר .

שירותי גיבוי ושחזור בענן הם מרכיב חיוני בשירותי ענן מנוהלים. שירותים אלו כוללים גיבוי של נתונים ויישומים חשובים לשרת חיצוני מרוחק ומאובטח, שאליו ניתן לגשת במקרה של אובדן נתונים או כשל במערכת . שירותי גיבוי בענן מציעים מספר יתרונות על פני פתרונות גיבוי מקומיים מסורתיים, כולל הרחבת אחסון מיידית, פעולות טכניות מפושטות ועלויות נמוכות יותר . בנוסף, ניתן להתאים שירותי גיבוי בענן כדי לענות על הצרכים הספציפיים של עסקים, כולל הגנת סייבר ואבטחה .

בחירת ספק שירותי גיבוי ענן מוביל ואמין היא חיונית לעסקים. ספקי שירותי הענן המובילים, כגון Azure, Google ואמזון, מציעים שירותי גיבוי בענן הניתנים להתאמה אישית כדי לענות על הצרכים הייחודיים של עסקים . ספקים אחרים, כמו אופק, מציעים תוכנות בלעדיות ודגמי אחסון בענן קלים לתפעול ומגנים על כל סוגי המידע והמערכות . שירותי גיבוי בענן מתאימים לעסקים מכל הגדלים, לרבות עסקים קטנים שיכולים להפיק תועלת מהסקלביליות ומהעלות-תועלת של שירותי ענן . בסך הכל, שירותי גיבוי ושחזור ענן הם מרכיב חיוני בשירותי ענן מנוהלים שיכולים לספק לעסקים יכולות הגנה משופרת על נתונים ושחזור מאסון.

שירותי ניטור ודיווח בענן

שירותי ניטור ודיווח בענן הם מרכיב חיוני בשירותי ענן מנוהלים. שירותי ענן מנוהלים כוללים מיקור חוץ של ניהול תשתית הענן לספק צד שלישי, האחראי על תחזוקה וניטור סביבת הענן . שירותי ניטור ודיווח בענן מספקים נראות לגבי הביצועים והתקינות של תשתית ענן, ומאפשרים זיהוי ופתרון יזום של בעיות לפני שהן הופכות קריטיות . כמו כן, שירותי ענן מנוהלים כוללים הדרכה בבניית ותפעול המערכת וניטור המערכת, באמצעות נקודת מגע אחת המרכזת תמיכה, אבטחה וניהול תאימות, גיבוי, התאוששות מאסון ועוד .

ישנם סוגים שונים של שירותי ניטור ודיווח בענן זמינים, כולל ניטור רשת, ניטור יישומים וניטור אבטחה . ניטור רשת כולל ניטור הביצועים והזמינות של התקני רשת, כגון נתבים, מתגים וחומות אש. ניטור אפליקציות כולל ניטור הביצועים והזמינות של אפליקציות הפועלות על תשתית ענן. ניטור אבטחה כולל ניטור סביבת הענן לאיומי אבטחה פוטנציאליים ופגיעויות . סוגים שונים של שירותי ניטור אלה פועלים יחד כדי לספק מבט מקיף על סביבת הענן ולהבטיח את הביצועים והאבטחה האופטימליים שלה.

היתרונות של שירותי ניטור ודיווח בענן הם רבים. שירותי ענן מנוהלים מספקים שקט נפשי, שכן הספק אחראי על הבטחת הביצועים והאבטחה האופטימליים של סביבת הענן . בנוסף, שירותי ניטור ודיווח בענן עוזרים לצמצם את זמני ההשבתה ולשפר את הזמינות הכוללת של תשתית ענן . על ידי איתור ופתרון בעיות לפני שהן הופכות קריטיות, שירותי ניטור ודיווח בענן עוזרים להבטיח את המשכיות הפעילות העסקית. לבסוף, שירותי ניטור ודיווח בענן יכולים לעזור לארגונים לייעל את תשתית הענן שלהם, ולהבטיח שהם מפיקים את המרב מהשקעתם בענן .

סיכום

לסיכום, שירותי ענן מנוהלים הם כלי חיוני לארגונים המבקשים לנהל את צורכי מחשוב הענן שלהם בצורה יעילה. שירותים אלו כוללים בדרך כלל מרכז ניטור ובקרה, המאפשר לעסקים לבצע מיקור חוץ של ניהול תשתית הענן שלהם לספקים מומחים . על ידי שימוש בשירותי ענן מנוהלים, עסקים יכולים לנצל את היתרונות של מחשוב ענן ללא צורך במומחיות פנימית . בנוסף, שירותי ענן מנוהלים יכולים לספק חיסכון משמעותי בעלויות ולשפר את היעילות הכוללת של תשתית הענן של הארגון .

במבט לעתיד, שירותי ענן מנוהלים צפויים להפוך לקריטיים עוד יותר עבור עסקים המבקשים לייעל את יכולות מחשוב הענן שלהם. ככל שטכנולוגיית הענן ממשיכה להתפתח, ספקי ענן מנוהלים יצטרכו להסתגל למגמות חדשות ולטכנולוגיות מתפתחות כדי להישאר תחרותיים . לדוגמה, השימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה בניהול ענן עשוי להיות נפוץ יותר, מה שיאפשר לספקים להציע שירותים יעילים ויעילים אף יותר . בנוסף, הצורך באבטחת מידע ותאימות ימשיך להיות בראש סדר העדיפויות עבור עסקים, וספקי ענן מנוהלים יצטרכו להציע פתרונות אבטחה חזקים כדי לענות על צרכים אלה .

לסיכום, שירותי ענן מנוהלים הם כלי חיוני לעסקים המבקשים לייעל את יכולות מחשוב הענן שלהם תוך מזעור עלויות ושיפור היעילות. ככל שטכנולוגיית הענן ממשיכה להתפתח, ספקי ענן מנוהלים יצטרכו להסתגל למגמות חדשות ולטכנולוגיות מתפתחות כדי להישאר תחרותיים ולספק את השירותים הטובים ביותר ללקוחותיהם . בעזרת שירותי ענן מנוהלים, עסקים יכולים להתמקד בכישורי הליבה שלהם ולהשאיר את ניהול תשתית הענן שלהם למומחים.

אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי מחשוב ענן?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

מחפש פתרון למחשוב ענן ? התקשר לקבלת פתרון כולל שירותי מחשוב לעסקים, מעטפת של מחשוב ענן, גיבויים, אבטחת מידע, צוות HELP DESK ושירותי סיסטם, תקבלו סל פתרונות לשביעות רצונכם, באחריות !! 
 

קידוש השם 1, ראשון לציון

פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

077-4000179

מידע נוסף
שרת טרמינל

שרת טרמינל

Terminal Server, הידוע גם בשם Remote Desktop Services, הוא שרת המאפשר למספר משתמשים להתחבר אליו בו זמנית ולגשת לאותם אפליקציות ונתונים . טכנולוגיה זו הפכה

שירותי מחשוב ענן לעסקים

שירותי ענן בישראל

התקדמו לשירותי ענן לעסקים המובילים בישראל הגדילו את יכולת המחשוב והאוטומציה בארגון שלכם ותיהנו מיכולות טכניות מתקדמות מבלי להתעסק בבעיות של "ברזלים", לצד יחס אישי

שירותי IT

שירותי IT

שירותי IT מתייחסים למגוון פעילויות הכוללות שימוש במחשבים וטכנולוגיות תקשורת לניהול ועיבוד מידע. פעילויות אלו כוללות תכנון, התקנה, תחזוקה, הגנה, גיבוי ואבטחה של מערכות מחשוב

מחשוב ענן

מחשוב ענן – מה זה ?

מחשוב ענן הוא ארכיטקטורת מחשוב מבוזר המספקת גישה למשאבי מחשוב ולמוצרי מחשוב, לרבות כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב ואחסון נתונים, דרך האינטרנט . היא

הגנה מוירוס כופר SentinelOne

הגנה מוירוס כופר SentinelOne

SentinelOne היא ספקית מובילה של תוכנות להגנה מפני תוכנות כופר לעסקים. היא מוכרת כאחת מתוכנות ההגנה העסקיות הטובות בעולם מפני וירוסי כופר . עם האיום

גיבוי 365

גיבוי 365

גיבוי 365 הוא תהליך חיוני לעסקים המשתמשים ביישומי Office 365, כגון Exchange Online ו-Access. Office 365 היא פלטפורמה מבוססת ענן המאחסנת נתונים ויישומים מקוונים, מה

חלק מהאזורים בהם מסופק השירות

שווה קריאה
שרת טרמינל
שרת טרמינל

Terminal Server, הידוע גם בשם Remote Desktop Services, הוא שרת המאפשר למספר משתמשים להתחבר אליו בו זמנית ולגשת לאותם אפליקציות ונתונים . טכנולוגיה זו הפכה

קרא עוד »
שירותי מחשוב ענן לעסקים
שירותי ענן בישראל

התקדמו לשירותי ענן לעסקים המובילים בישראל הגדילו את יכולת המחשוב והאוטומציה בארגון שלכם ותיהנו מיכולות טכניות מתקדמות מבלי להתעסק בבעיות של "ברזלים", לצד יחס אישי

קרא עוד »
שירותי IT
שירותי IT

שירותי IT מתייחסים למגוון פעילויות הכוללות שימוש במחשבים וטכנולוגיות תקשורת לניהול ועיבוד מידע. פעילויות אלו כוללות תכנון, התקנה, תחזוקה, הגנה, גיבוי ואבטחה של מערכות מחשוב

קרא עוד »
מחשוב ענן
מחשוב ענן – מה זה ?

מחשוב ענן הוא ארכיטקטורת מחשוב מבוזר המספקת גישה למשאבי מחשוב ולמוצרי מחשוב, לרבות כלי פיתוח, יישומים עסקיים, שירותי מחשוב ואחסון נתונים, דרך האינטרנט . היא

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן