רוצים להעביר את ה Priority-Software שלכם מהשרת המיושן לשרת ענן בגרסת WEB מתקדמת ?
יש לנו ניסיון רב במיגרציה של עשרות לקוחות לפריורטי web – עבודה קלה עם כל דפדפן אינטרנט, בשרת ענן מאובטח, כולל גיבויים, ותמיכת HELP DESK בכל בעיה שיש לעובדים.פתרון ה-ERP של פריוריטי בענן מספק לארגונים סביבה מאובטחת ונטולת סיכונים, חסינה מפני התקפות וירוסים וסוס טרויאני – הנדרשת על מנת לשמור על בטיחות הנתונים העסקיים הרגישים שלך. עם פלטפורמת ה-ERP בענן של Priority, אתה יכול לקצץ בהוצאות ה-IT של הארגון שלך, על ידי צמצום ההשקעה הכספית וכוח העבודה הדרושים לתחזוקת חומרה ושדרוגי מערכת. פלטפורמת הענן אידיאלית לארגונים בצמיחה. אתה יכול לצמוח באופן מיידי מכמה משתמשים לכמה אלפים. הצטרפו עכשיו למאות ארגונים שכבר בחרו לפרוס את Priority בענן.לקבלת הצעת מחיר צרו קשר בטלפון 077-4000179
פריוריטי בענן – גרסה 21 הושקה!
ממשק מעוצב מחדש, נקי יותר, מודרני
ממשק העדיפות שופר וכולל תכונות שיעזרו למשתמשים חדשים ללמוד מהר יותרפונקציונליות נוספת כללה קליק לתשלום בחשבוניות, יישומים ניידים ועוד….פריורטי ERP משולבת בענן
מתאים לעסקים הפצה וייצור
תוכנת פריוריטי, חבילת התוכנה לעסקים LOW COST, מקיף, ERP מבית Priority-Software של ישראל.מיושם בהצלחה ביותר מ-8,500 אתרים ברחבי העולם ותומך ב-200,000 משתמשים.פריורטי כוללת תכונות עשירות
ממשק ריבוי פלטפורמות
פתרון ניתן להרחבה עם ממשק משתמש ידידותי, ניתן להגדרה ואינטואיטיבי המגובה במערך שלם של כלי משתמש.זמין במחשב שולחני ובמכשירים ניידים.חוויה עשירה הניתנת באמצעות פלטפורמת HTML5 המותאמת לאינטרנט.פריורטי ZOOM פתרון לעסקים קטנים ובינוניים
ניתן להרחבה מ-5 עד 100 משתמשים
ארכיטקטורת תוכנת ה-ERP והטכנולוגיה הניתנת להרחבה של Priority הם ללא שניים בהשוואה לפתרונות תוכנת ה-ERP המשולבים המובילים בתעשייה שלנו.היכולת שלנו להרחיב את הפונקציונליות של Priority מבלי להתפשר על פתרון ה-ERP המשולב, אפשרה Priority להתאים למספר הולך וגדל של פלחי שוק.
לקבלת הצעת מחיר צרו קשר בטלפון 077-4000179
פתרונות ERP לחברות ייצור
ניהול ובקרה מקיפים של ייצור ERP – מרצפת החנות ועד ללקוח הקצה כשזה מגיע לייצור תוכנה, פריוריטי מבינה את הצרכים העסקיים שלך. אנו מתגאים בלמעלה מ-1,200 לקוחות יצרניים ממגוון רחב של שווקים.
חבילת הניהול הפיננסי תומכת במספר שיטות זיהוי הכנסות, מטפלת בחיוב ובנכסים קבועים, משלבת BPM עבור בקרות פיננסיות הדוקות וכוללת יומן של שינויים בעסקאות פיננסיות. כל זה מלווה בכלי דיווח פיננסי משולב היטב הניתן להתאמה אישית ובכלי BI.- סביבה מרובת חברות – הגדירו ועבדו במספר בלתי מוגבל של חברות
- סניפים – ניתוח מכירות, רכישות, P&L לפי סניפים
- תמיכה בריבוי מטבעות – ניתן לעבד עסקאות וחשבונות במספר מטבעות
- ניתוח תזרים מזומנים – דיווח על תזרים מזומנים בפועל וחזוי
- חשבונות חייבים – חשבונית מעבר לדלפק, ריבוי משלוחים ויצוא. בקרת אשראי – ניתן להגדיר מגבלות ומגבלות
- חשבונות זכאים – חשבוניות וזיכויים. עיבוד תשלומים אוטומטי
- תמיכת GST מלאה – נתמכים תעריפים שונים כמו קבוצות דיווח שונות
- ניהול מזומנים – קופאים מרובים המנהלים הפקדות ותשלומים
- תמחיר – בפועל, סטנדרטי, מחיר אחרון, עלויות מגרש ו-FIFO זמינים
- תקציבים – ניתן להגדיר ולתקן מספר תקציבים
- הקצאת עלויות – תמיכה במרכזי רווח ומרכז עלויות עם שיטות הקצאה הניתנות להגדרה על ידי המשתמש.
- רכוש קבוע – חישובי פחת ודיווח על בסיס קו ישר או ערך פוחת
עדיפות לעסקים
פתרון מקיף וחזק לחברות בגודל בינוני עד גדול עם התמקדות בפיננסים, לוגיסטיקה ומשאבי אנוש. אספקת סט שלם של כלים המשלבים את ניהול שרשרת האספקה בכל הארגון, ומאפשרים לך להפחית את העלויות הכוללות הכרוכות באספקת סחורות ושירותים.
- סניפים – ניתוח מכירות לפי סניפים
- תמחור והנחות – ניתן ליישם מספר מחירים והוראות הנחות בכל רחבי השטח או בנפרד
- הצעות מחיר – נשמרות לתמחור מיוחד, ניתנות לתיקון ולהמרה להזמנות מכירות נפרדות
- מכלולי מוצר – ניתן להגדיר בהצעת מחיר או בהזמנה חלק שנמכר כיחידה בודדת אך למעשה מורכב ממגוון פריטים.
- נציגי מכירות – מעקב ודיווח או נציגים וחישוב עמלות
- הזמנות מכירה – ניתן להכין באופן ידני או על סמך הצעת מחיר או הזמנה גורפת
- תחזיות – מודול תחזיות מכירות יכול לשמש ליצירת הזמנות תחזית עבור לקוח ספציפי, עבור קבוצת לקוחות או עבור מלאי כללי.
- מעקב אחר הזמנות – הצג חתך של נתונים על כל הזמנת מכירה פתוחה (לכל פריט), המאפשר לך לזהות אי סדרים ועיכובים באספקה
משולב לחלוטין
מודולי פריוריטי משולבים כולם במלואם עם שאר פריוריטי. כל מסך נראה, מרגיש ועובד כמו כל המסך האחר.
- משימות – לתכנון ומעקב אחר משימות שיווקיות.
- שילוב דואר אלקטרוני – נתמכים ב-Outlook וב-Gmail
- שילוב לוח שנה – סנכרון דו כיווני עם Outlook ו-Google Calendar
- ניהול קמפיינים שיווקיים – הגדירו קמפיינים ודוחות על לידים והזדמנויות.
מודול רכישה
מערכת Priority תומכת בכל תהליך הרכישה – החל מיצירת דרישות רכש (המלצות), דרך פתיחת בקשות להצעות מחיר מספקים, רישום הצעות מחיר שהתקבלו, פתיחת הזמנות רכש ולבסוף עד קבלת סחורה. והחיוב שלהם.- ספק חלקים – Priority מאפשר לך ליצור ולתחזק רשימה של חלקים שסופקו על ידי כל ספק. רשימה זו כוללת את המספר הקטלוגי של הספק ותיאור החלק, המופיעים בתדפיסים של מסמכי רכישה.
- מחירוני ספקים – Priority מאפשרת לשמור על מספר בלתי מוגבל של מחירונים עבור כל ספק.
- קבלני משנה – קבלני משנה מנוהלים במערכת כתת-קבוצת ספקים
- תכנון רכש – מודול תכנון רכישה של Priority קובע דרישות חומר (הן עבור חומרי גלם המשמשים בייצור והן עבור פריטים שנרכשו הנמכרים ללקוחות), בהתבסס על הזמנות מכירה, הזמנות עבודה פתוחות או תדירות הצורך.
- הרשאת רכש – Priority מציעה שני מנגנונים להרשאת דרישות רכש והזמנות רכש: רשימות אישורים, סטטוס BPM.
- הזמנות רכש עיקריות – הזמנות רכש עיקריות מציעות תנאי תמחור מיוחדים בתמורה להתחייבות להזמין כמות מוגדרת לאורך פרק זמן מוגדר.
- מעקב אחר הזמנת רכש – ניתן לצפות בכל הזמנות הרכש הפתוחות ופריטי ההזמנה, לפי מגוון קריטריונים. לדוגמה, אתה יכול להציג תאריכי יעד, תאריכים צפויים ותאריכי תשלום צפויים, ובכך לזהות עיכובים באספקה. בנוסף, יומן מציג שינויים שבוצעו בפריטי הזמנות רכש.
ניהול מלאי עם פריוריטי Priority ERP
- ניהול חלקים – אחזקת חלקים היא אחת מאבני היסוד של בקרת מלאי. ב-Priority, ניתן להקליט כמות עצומה של מידע על החלק, כולל תכונות, פרמטרים ויחסים המהווים את הבסיס לשימוש בחלק בכל מודולי המערכת.
- יחידות מידה – לכל חלק ניתן לשמור שתי יחידות מידה נפרדות. עם זאת, ניתן לרכוש חלקים ביחידת מידה שלישית בהתאם לספק.
- מפרטי חלקים – ניתן להקליט רשימה של עד עשרים מפרטים עבור כל חלק בקטלוג החלקים. ניתן להשתמש באזור העבודה של מפרט חלקים גם לשילוב מפרטים שונים על מנת ליצור קבוצות חדשות של חלקים, שמספרי הקטלוג ו/או התיאורים שלהם נוצרים באופן אוטומטי על בסיס מפרט הרכיבים שלהם.
- Bill of Materials – Priority תומכת בכתב חומרים מרובה רמות (BOM) המכסה את כל העיבוד של חלק נתון, מחומרי גלם דרך תת-מכלולים ועד למוצר המוגמר.
- פרמטרים של בקרת מלאי – Priority מאפשרת לך לשמור על מגוון פרמטרים המכתיבים מדיניות בקרת מלאי עבור חלקים. פרמטרים אלה מאפשרים לך לתכנן ולעקוב אחר רמות המלאי – מידע הדרוש הן על ידי תכנון הרכישה והן על מנת לאתר מלאי עומד (למשל, WIP בהזמנת עבודה סגורה)
- רמת מלאי בטיחות
- אחוז סובלנות להזמנות הן עבור סחורה שהתקבלה והן עבור סחורה שנשלחה
- סובלנות הזמנה סגורה, או כאחוז או ערך מוגדר
- תקופה בתוקף (משפיעה על תאריכי תפוגה)
- זמני אספקה (כלומר זמני אספקה ממוצעים לתכנון רכישה, זמן אספקה דחוס לתכנון ייצור)
- כמויות הזמנה מינימליות
- סוג חידוש (דינמי, מבוסס על הזמנות, לעומת קבוע, מיועד למשתמש).
- מינימום ותוספת עבור מילוי מחסני קונסיגנציה
- חלופי חלקים – עדיפות מאפשרת לך לרשום הזמנות רכש ומכירות עבור חלקים שאינם במלאי (כלומר, חלקים המוזמנים בדרך כלל באופן חד פעמי ושעבורם לא מתוחזק מלאי, כגון סוגי שירותים).
- חלקים שאינם במלאי – ניתן לצפות בכל הזמנות הרכש הפתוחות ופריטי ההזמנה, לפי מגוון קריטריונים. לדוגמה, אתה יכול להציג תאריכי יעד, תאריכים צפויים ותאריכי תשלום צפויים, ובכך לזהות עיכובים באספקה. בנוסף, יומן מציג שינויים שבוצעו בפריטי הזמנות רכש.
- מחסנים – פריוריטי מספקת שלושה מחסנים מוגדרים מראש:
- Flr – רצפת המפעל
- ראשי – מחסן מפעל רגיל
- Outl – אאוטלט מפעל
- סוג F – כל מחסן ברצפת המפעל (מחולק לתאי עבודה)
- סוג D – כל מחסן רגיל, המכיל מלאי הנלקח בחשבון במהלך תכנון הייצור, MRP ותכנון רכישה
- סוג W – כל מחסן המאחסן סחורות שלא נלקחות בחשבון במהלך התכנון (למשל, חנות מפעל).
- אבטחת איכות ותאריכי תפוגה – חומרי גלם הכפופים לבקרת איכות (כלומר, בעלי סטטוס כניסה ניתן לבדיקה) חייבים לעבור בדיקות מעבדה לפני שניתן יהיה להשתמש בהם בייצור
- תעודות ניתוח (COA) – התוצאות המתקבלות מהבדיקות השונות קובעות אם חלק עומד בתקנים הנדרשים או לא. מסמך ה-COA המתקבל מלווה את עסקת המלאי או דוח הייצור שבו הסחורה נרשמה לראשונה.
- עסקאות מלאי – ניתן לסווג עסקאות מלאי ב-Priority לחמש קבוצות עיקריות:
- עסקאות מלאי מכירות: משלוחי לקוחות, החזרות לקוחות, תלושי אריזה ושטרי מטען
- עסקאות מלאי רכישה: שובר קבלת סחורה, החזרות לספקים, מחסני ערובה, קבלני משנה
- עסקאות מלאי במחסן: העברות מחסן, הרכבת מחסן, המרות מלאי סילוק מלאי
- עסקאות בקומת המפעל: עסקאות בקומת המפעל, תוכנית הנפקות, הנפקה לערכות, הנפקות ידניות, הנפקת אספקה, שטיפה חוזרת (תחזוקת WIP),
- ספירת מלאי.
- ממשק תווית – Priority מאפשרת להשתמש ב-Bartender לייצור תוויות המכילות מידע ממסד הנתונים של המערכת
פריוריטי מתפתחת ללא הרף עם התקדמות הטכנולוגיה החדשה. שימוש בערכת הכלים המשולבת של Priority לפיתוחים פירושו שדרוגים לשמור על התאמה אישית קיימות.
לקבלת הצעת מחיר צרו קשר בטלפון 077-4000179
הטמעה קלה ומהירה, עבודה מכל מקום ומכל מכשיר , גמישות מרבית בהתאם לגודל הארגון. אבטחת מידע הדוקה ומוקפדת למערכת Priority. שירותים בהתאמה אישית
המחיר שאנו מציעים זול בעשרות אחוזים וכולל את כל השירותים שאתם צריכים להצליח בעסק, כנסו לאתר לקרוא עוד על הפתרון בשבילכם…